torsdag 2 april 2015

Det kom en bukett omtanke per bud!

Veckan har varit mer än vanligt intensiv och tuff på olika sätt. Idag på skärtorsdagen ebbade den dock sakta ut, jag fick några timmar på kontoret då jag kunde återbringa lite ordning och lugn. Vi åkte och påskhandlade käre maken och jag, innan vi landade i hemmets lugna vrå. 

Vi hade knappt mer än kommit hem förrän det ringde på dörren. Utanför stod ett blomsterbud! Jag trodde nästan han kommit fel, men det stod faktiskt mitt namn på buketten... En generös vårbukett och en strut fin choklad, med en medföljande lapp. Det var mina medarbetare som ville önska glad påsk och muntra upp mig lite!

Sååå överraskad och glad! Nästan så allt rann av mig på en gång, jag blev så glad att det nog faktiskt kom en liten tår. Eller två.

Jag ÄR rik!

Inga kommentarer: