tisdag 21 oktober 2014

Tack och lov för mina ljusslingor!


Ljusslingor är inte juldekorationer, de är livsviktiga höst- och vinterdekorationer! I helgen åkte balkongslingan upp, samt ett par stycken på fönsterbrädor. Denna och en till hänger året runt på sovrumsväggen. Med alla medel behöver en (jag!) nu hitta motvikter mot det kompakta höstmörkret som annars gör sitt bästa för att sänka mig. Men det ska inte vinna i år heller!

Men tänk ändå om jag fick följa min instinkt och gå i ide. Bara lite grann...

2 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Det är tungt med mörkret. Mina slingor tänds också. Sedan rymmer jag en vecka söderut i slutet av svinnovember

Maria Björkman sa...

Ja, här tror jag vi är rätt likasinnade du och jag, Eva. Hej igen förresten, det var alltför länge sen!