lördag 12 juli 2014

I´m back!

Nu är jag tillbaka! Jag gjorde ett test, men tyckte inte det föll tillräckligt väl ut. Därför har jag nu bestämt mig för att återuppta mitt bloggande här, och fortsätta mixa personligt och arbetsrelaterat med ett kryddmått privatliv. Tror det är framgångskonceptet!

Arbetet med att åter"erövra" er läsare återstår. Jag vet själv hur jag har ledsnat på en del bloggar och hur otrogen jag har varit mot vissa bloggar trots att jag har gillat dom. Bloggläsarna är i regel rastlösa individer, som vandrar från blomma till blomma och suger ut det gottaste!

Jag tar gärna emot kommentarer från dig som läser det här; har du varit här förut, och har du i så fall saknat bloggen? Vad gillar du att jag skriver om? Spridning är jag också glad och tacksam över, förstås.

Kul att ses igen från den här utsiktsplatsen!

Inga kommentarer: