söndag 24 mars 2013

Kultur och natur

Efter en dag fylld av familjegöror, sånt där som ingen annan gör du vet; tvättstuga, påskplanering, handlingslista, diverse administration (det är nästan lika mycket administration hemma som på jobbet!), så kan jag summera att en pyttelite del av vår sommar är klappad och klar;

Vi har bestämt oss för att fira midsommar på Saftlandet, sedan åka på en efterlängtad bilsemester till Norge, bokat biljetter till musikalen Shrek på Värmlandsoperan i slutet av juni, samt bokat hotellrum i Karlstad i samband med det.

Bra!


Själva jag på norgesemester 1989. Nu spanar jag in det på nytt!

2 kommentarer:

Marina sa...

Tack för tipset - nu vet jag något jag ska göra i sommar när jag är på hemmaplan. Nu blir det biljetter till Shrek!

Maria Björkman sa...

Så roligt!