söndag 22 juli 2012

Sommaren kom!

Idag har det varit härligt sommarväder, och käre maken och jag knatade de 5 minutrarna ner till sandstranden vid 8.30-tiden. Fullkomligt ljuvligt! Fyra timmars njutning, det var precis lagom varmt. Och nej - jag badade inte. Jag är av den uppfattningen att det ska vara skönt att bada, inte en prövning.

Eftermiddagen har bjudit på några timmars arbete medan käre maken spelade golf. Våra gäster S och A har också solat och badat men på sitt håll, och nu ikväll tog de cyklarna in till Visby för att ha en utekväll.

Så här sitter jag nu ensam på balkongen och njuter havsskvalp, syrsesång och disig sol. Och snart får jag en syndig pizza...

Har förresten skickat in korsordstidningarna idag. Så nu blir det vinst igen!

1 kommentar:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Sommar igår, idag är det höst igen. men jag ger inte upp, köper ännu mer lavendel och hoppas på augusti!