tisdag 7 juni 2011

Dags för något nytt!

Käre maken sitter klistrad vid radion och lyssnar på någon - för mig - fullständigt ointressant fotbollsmatch. Radion därför att det inte finns någon TV här i det fina huset vi hyr. Med de smattrande referenterna som ljudkuliss, satte jag mig ner vid datorn för att pimpa bloggen lite.

Det är ju pimpningens tid för mig just nu - härom dagen pimpade vi huset, nu var det pimpdags även på bloggen. Kände för något helt annat, och trots att jag tycker Bloggers mallar är rätt begränsade så fiffade jag ändå till det lite. I väntan på något annat är det detta ni får leva med ett tag, kära läsare!

Jag vet - den är oerhört skrikig. Men den stämmer rätt väl överens med hur jag känner mig just nu. Gillar´n, faktiskt!

6 kommentarer:

Petra sa...

Jag tycker att den är skitsnygg! Hur/var hittade du den?

Maria Björkman sa...

Kul, tack!! Jag kom på att det ju faktiskt är lika viktigt att JAG tycker det är kul att arbeta med bloggen som att ni läsare gillar den. Och den här blir jag glad av. Det är en av Bloggers mallar, jag har bara fixat till lite typsnitt och färgplattorna på sidan. Annars tagit den rakt av.

Unknown sa...

Åh Gud, jag tror jag dör! Kolla in min engelska blogg: http://asainthemiddle.blogspot.com/

Den har sett ut så från start :-)

Förut hade vi ju likadana gröna bloggar…

Ha ha ha ha ha ha!

Maria Björkman sa...

Ääähh Åsa, det är ju STOR skillnad. Du har t.ex. dina gadgets på vänstersidan, jag på högersidan. Sen har vi inte samma typsnitt på rubrikerna. Det finns säkert fler saker som skiljer.

Skojar bara. Det är nästan FÖR mycket, känns inte riktigt sunt... Jag tycker inte du och jag är särskilt lika. Men inuti huvudet är vi kanske det ändå!

Unknown sa...

Nej, jag kan också se massor som skiljer oss åt - trots vissa saker som är lika. Och sen, BANG, har du ändrat din blogg och valt precis samma tema som jag. IGEN!!!

Nä, vi borde nog träffas igen alltså.

Pia sa...

Behöver väl knappast säga att jag gillar den! ;)