måndag 9 maj 2011

Så fint vi bor!

I morgon kommer mäklaren på hembesök för att bilda sig en uppfattning om vårt hem och hus, för att kunna lägga ut rätt fakta vid försäljningen. Säkert har han med sig sin kamera också, för att ta de traditionella bilderna. Men se det behöver han inte!

Bilderna är tagna och klara, såväl exteriört som interiört. Jag tyckte det var bäst att arrangera och ta bilderna själv, så jag vet att det blev ordentligt gjort och att vårt hem visas från sin bästa sida. Nu kommer han att få med sig ett litet USB-minne härifrån med 69 bilder på...

Kontrollbehov? Jag??

Upptäcker när jag sammanställer bilderna att vi bor väldigt fint.

2 kommentarer:

Pia sa...

Precis samma känsla har jag haft varje gång jag flyttat. Det är precis som att man ser sitt hem med andra ögon då. Nästan så att jag hade velat bo kvar... men var sak har sin tid!

Jag är övertygad om att Dina bilder är kanonfina!
Kram och lycka till :)

Maria Björkman sa...

Tack, Pia!