torsdag 9 juli 2009

Tävlingsdjävulen har drabbat mig!

Som om det inte vore nog med Facebook, Twitter, bloggkommentarer, spännande hemsidor... Nu har jag upptäckt bloggtävlingarna! Jag blev så exalterad att jag var tvungen att lägga till lite tävlingstips i min högerspalt, eftersom det hör till reglerna att länka till dessa tävlingar om man vill ha extra vinstchans!

Kolla in den här mattan! Den vill jag bara HA, därför är jag med och tävlar om den. Här är länken till tävlingen, ta chansen du också, vetja! http://grannemedselma.blogspot.com/2009/07/antligen-utlottning.html

Möjligen är det bara semestern som ger mig tid till sånt här extravagant, men det må väl vara hänt!

7 kommentarer:

FURNISH.etc sa...

Vilken härlig blogg!

Kul att du är med och tävlar om ett babellfat på min blogg. Ser att du även länkat - vilket innebär dubbel vinstchans. Nu önskar jag dig lycka till!

Annika Estassy sa...

Men Maria, tänk om JAG vinner mattan? :D
Vad är ett babellfat?!

Maria Björkman sa...

Om du vinner mattan Annika, är det dig väl unt! I så fall kanske jag kan få komma och titta på den hemma hos dig nån gång? Framför allt utgår jag från att du tänker på mig varje gång du går på den!

Om du klickar in dig på länken, så ser du babellfatet. Ett jätteläckert "kakfat" i färgglad plast!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Min vän Sara är en bloggtävlingsmänniska precis som du. Kolla hennes blogg: http://livatpalandet.blogspot.com

PS: Väldigt snygg matta!

Annika Estassy sa...

Du är så välkommen Maria!
Min f.d. svärmor är väldigt duktig på att väva. När mitt ex och jag separerade, två barn och 24 år senare, gick hon en dag in i huset (när jag inte var hemma givetis) och tog tillbaka alla dukar och mattor hon en gång gett oss! Det du...

Maria Björkman sa...

Annika - hon verkar arbeta hårt på stereotypen av en svärmor...

Tack för tipset, Eva!!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Hände mig för länge sedan också Annika, mina stövlar, min kappa, en massa små presenter som min fd svärmor gett mig bara försvann, hon var så ledsen och arg på mig för att hon tyckte att jag övergav hennes son. Det värsta var att jag gjorde det. Och jag har faktiskt alltid ångrat att jag inte tog kontakt med henne igen, hon var snäll, men jag sårade henne.