torsdag 7 maj 2009

Let´s walk!

I morgon fredag bär det av med tidiga morgonbåten till Nynäshamn för vidare färd till Norrtälje. Vi ska hälsa på min mormor som fyllde 89 i måndags. En blomma ska hon få, samt fyra stycken saffranspannkakor som hon har fått smak på.

På lördag ska jag, Kerstin och Sara gå "Let´s walk", 12 km promenad på norra Djurgården. Ska bli trevligt, om det inte blir regn som de har hotat med. Sover gör vi som vanligt hos Kerstin och Roffe i Nynäshamn, och medan vi vandrar på lördagen ska "pojkarna" spela golf. Förstås.

Tillbaka på ön är vi på söndag eftermiddag igen, då vi hämtar vovven på hundpanget. Ännu en helg på fasta landet, det är ett fasligt åkande!

3 kommentarer:

Pia sa...

Roligt för Din mormor att Ni kommer hit... men synd för mig att det blir en snabb visit. Hade varit såå roligt att få träffas igen! Kram

Maria Björkman sa...

Ja... håller med. Men det är mycket man ska hinna med de gånger vi åker. Om jag ska träffa dig, ska jag nog åka enkom för det tror jag. Det lär ta tid för oss att umgås... ;-)

Pia sa...

Mmm... det tror jag också! Kanske dags för mig att åka till Gotland istället?! :)