söndag 24 maj 2009

Björktorp betyder något för fler

Annika, en av mina följare här på bloggen och en vars blogg jag följer med glädje, har sitt paradis ute på Vätö. Det föranledde förstås mig att berätta för henne var hon skulle vrida på huvudet när hon åkte dit nästa gång, för att hitta Björktorp i Lunda.

Det visade sig att hon och T brukade kika dit ändå, och tycka det såg så gulligt ut!

Jag är så glad att veta att Annika och T alltid tittar till Björktorp när de far förbi, det känns tryggt och gott. Läs hennes blogginlägg här: http://estassy-loven.blogspot.com/2009/05/marias-barndomstorp.html

Jag skulle ha varit där i dag, men det var som sagt fullt på båten. Det är lite fest där i dag för en kär släkting som fyller 60. Grattis, Leffe!

2 kommentarer:

Pia sa...

Jag brukar också kasta ett öga dit om jag passerar under någon av mina kvällsturer med bilen... Kollar också om Bosses och Ditt "gamla" hus står kvar... :)

Maria Björkman sa...

Det gör mig PRECIS lika glad, Pia. Tack för att du är en liten skyddsängel!